Despre Avon: viziune, misiune si incredere

21 Feb
  • Viziunea Avon

“Să fie compania care înţelege şi satisface cel mai bine nevoile femeilor de pretutindeni în ceea ce priveşte produsele, serviciile şi sentimentul împlinirii personale.”

  • Misiunea Avon

“Liderul mondial în frumuseţe pentru clienţii noştri”
Construirea unui portofoliu unic de branduri cosmetice şi legate de frumuseţe, surclasând competitorii în ceea ce priveşte calitatea, inovaţia şi valoarea, pentru a deveni compania către care se vor îndrepta cele mai multe femei din întreaga lume.
“Prima alegere de cumpărare a femeilor”
Avon vrea să devină tot ceea ce caută femeile, oferindu-le avantajul unei game largi de branduri şi căi de acces la produse, furnizându-le o experienţă de
cumpărare plăcută şi personală care va ajuta la stabilirea unei relaţii pe viaţă cu clienţii.
“Cel mai important vânzător direct pentru reprezentanţii Avon”
Extinderea prezenţei în vânzările directe şi conducerea reinventării acestei metode, oferind oportunităţi de afacere care vor aduce căştiguri mai mari, recunoaştere, servicii şi sprijin, înlesnind şi răsplătind pe cei care se alătură companiei Avon, ridicând imaginea producţiei.
“Cel mai bun loc de muncă pentru asociaţii Avon”
”Vom fi cunoscuţi pentru poziţia noastră de vârf datorată pasiunii pentru standarde înalte, respectului pentru diversitate şi angajamentul de a crea excepţionale oportunităţi de dezvoltare profesională, astfel încât asociaţii nostri să-şi poată valorifica la maximum potenţialul.”
“Cea mai mare fundaţie pentru femei din toate ţările Avon”
Militant global devotat pentru sănătatea şi bunăstarea femeilor, prin eforturile filantropice care vor duce la eradicarea cancerul la sân şi care vor sprijini femeile să devină independente din punct de vedere financiar.
“Cea mai admirată companie pentru acţionarii noştri”
Căutarea noilor oportunităţi de dezvoltare şi continuarea îmbunătăţirii profitabilităţii pentru a deveni o companie social responsabilă, etică şi care este privită şi admirată ca fiind un model de succes.
• Valorile Avon
Încredere – „Dorim să trăim şi să muncim într-un mediu în care comunicarea este deschisă – unde oamenii sunt dispuşi să-şi asume riscuri, să-şi exprime punctul de vedere, să rostească propriul adevăr.”
Respect – „Respectul ne ajută să valorificăm diferenţele, să apreciem fiecare persoană pentru calitătile ei unice.”
Credinţa – „Este ceea ce ii determină pe Asociaţii noştri să-şi asume responsabilităţi, şi să dea ce au mai bun. Când crezi cu toată forţa în cineva, şi îi arăţi acest lucru, acea persoană va muta munţii din loc să-ţi demonstreze că nu te-ai înşelat.”
Modestie – „Nu avem întotdeauna dreptate, pur şi simplu nu avem toate răspunsurile. Suntem conştienţi de aceasta şi nu ezităm să cerem ajutorul angajaţilor noştri „.
Integritate – „Integritatea trebuie să fie semnul distinctiv al fiecărui asociat Avon, în stabilirea şi observarea celor mai înalte standarde etice şi făcând ceea ce trebuie, ne îndeplinim datoria de a avea grijă nu numai faţă de Reprezentanţii noştri şi clienţii din comunităţile pe care le slujim, dar şi faţă de noi înşine, şi faţă de colegi.”
(Andreea Jung – AVON Chairman and CEO).
• Principiile Avon
▪ Oferirea tuturor persoanelor, indiferent de vârstă şi categorie socială, posibilitatea unui câştig suplimentar;
▪ produse de cea mai bună calitate, dublată de garanţia satisfacţiei;
▪ servicii eficiente şi prietenoase;
▪ recunoaşterea importanţei angajaţilor şi a Reprezentanţilor în realizarea obiectivelor companiei şi în obţinerea succesului;
▪ împărtăşirea cu cei din jur beneficiile prosperităţii şi succesului. Avon se preocupă de bunăstarea societăţii şi mediul înconjurător. Compania Avon este activ şi energic implicată în lupta împotriva cancerului la sân. Avon a fost prima mare companie producătoare de cosmetice care a oprit definitiv testarea produselor pe animale. Toate ambalajele produselor sunt confecţionate din materiale reciclabile.
▪ Menţinerea şi preţuirea spiritul prietenos al companiei Avon.

■ „SPIRITUL AVON” – UN MODEL DIFERIT
Modelul Avon rămâne unul dintre cele mai personale modele de vânzări existente astăzi. Prin natura felului în care operează, Avon se bazează pe conceptul de încredere. Fiecare nouă comandă este livrată pe încredere. Reprezentantul, chiar si unul aflat abia la început, plăteşte produsele doar după ce le livrează clienţilor şi îşi primeşte banii. Există mulţi vânzători direcţi, însă Avon se numără printre puţinele companii ai cărei Reprezentanţi se mai deplasează până la casele clienţilor să ia sau să livreze comenzi. Nici un client nu primeşte prin poştă colete trimise de la sediul corporaţiei. Totul este trimis printr-un Reprezentant.
Pentru Avon, broşura este cea mai potrivită metodă de comunicare, iar aceasta nu este niciodată trimisă prin poştă. Este înmânată personal. Broşura
reprezintă magazinul Avon şi nu este nimic accidental în felul în care este făcută. Fiecare pagină şi fiecare imagine sunt cântarite în detaliu. Pentru a păstra interesul, broşura trebuie să aibă noi produse la fiecare campanie (termen pe care îl foloseşte Avon în companie pentru a se referi la perioadele de vânzări). Fiecare campanie este numerotată. “Ca la vitrina unui magazin, prima pagină trebuie să-ţi atragă atenţia şi să te facă să intri”, explică Robert Briddon, vicepreşedinte de marketing al grupului din America de Nord; “ai o secundă să-i faci pe oameni să se oprească la ceva pe acea pagină, să-i atragi şi să le susciţi interesul. Dacă dau mai departe
paginile, nu o să cumpere nimic.” În broşură, produsele sunt dispuse pe diferite pagini şi pentru scopuri diferite. Produsele cu vânzări mari sunt plasate pe copertă, pe paginile din mijloc (“pentru că acolo se deschide broşura”, dezvăluie R. Briddon) şi pe coperta 3. Coperta 4 joacă un rol important, de “generator de comenzi”: conţine un produs oferit la un preţ redus. Pentru a ambala şi a trimite o comandă aşa cum se cuvine, aceasta trebuie mai întâi să fie plasată. Odată tipărită, broşura Avon rămâne neschimbată. Acesta este şi motivul pentru care compania acordă atât de multă atenţie broşurii – aşa-zisul magazin Avon. Avon le oferă Reprezentanţilor săi o gamă variată de instrumente pentru vânzări, care să-i ajute să convingă clienţii să cumpere. Majoritatea instrumentelor de vânzări oferite de Avon au un preţ modic. Mostrele sunt printre cele mai populare astfel de instrumente şi mulţi Reprezentanţi nu vor trimite o comandă din care ele să lipsească. Vândute, de obicei, în cutii de câte 10, acestea au preţuri ce variază în funcţie de produs. Pe lângă toate acestea, mai există şi pungi de plastic sau de hârtie cu marca Avon, cărţi de vizită, calendare şi multe accesorii branduite ce pot fi cumpărate. Ca orice în cazul Avon, depinde de Reprezentant ce face cu afacerea lui. Poate să cumpere totul sau poate să nu cumpere nimic, dacă asta vrea.
Conform strategiei Avon, cu cât o persoană ştie mai multe despre un produs, cu atât mai bine îşi poate servi clientul. Unul dintre programele educaţionale la care Reprezentanţii se pot înscrie şi care îi învaţă să aplice farduri şi să folosească nuanţe este Beauty Advisor Training. Motivaţia şi recompensa au fost întotdeauna importante pentru oamenii de vânzări, iar Reprezentaţii Avon nu sunt o excepţie. Încă de prin 1891, compania premia Reprezentanţii cei mai buni, oferind Biblii drept cadou. Ceea ce îi determină pe Reprezentanţii Avon să alerge după şi mai multe vânzări sunt discounturile, care cresc pe măsură ce vânzările ating anumite niveluri. Liderii sunt recompensaţi nu doar pentru că recomandă cu succes produsele Avon, dar şi pentru că recrutează, instruiesc şi îi dezvoltă pe ceilalti să facă ceea ce fac ei.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: